1½ timme

Så lång tid spenderade jag och Robin med att trötta ut oss på gymmet igår. En halvtimme längre än vanligt. Känns riktigt gött.
Och behövligt med tanke på mastodontmiddagen vi fixade hemma hos mig sen. Hemmagjorda köttbullar med riktigt potatismos, egengjord brunsås och lingonsylt. Givetvis fanns det sallad till.

Morotskakefikat var uppskattat på jobbet, mycket mycket trevligt. Min kollega hade gjort några kakor med nötter, choklad i som var helt galet goda. Det var fullkomligt omöjligt att inte ta en till. Jag måste bara fråga efter det receptet!

Idag är det fredag!
Och jag är ledig på måndag! (Fast jag ska till Gbg)
Långhelg.

Om 1 vecka sitter jag på ett flygplan och swichar neråt Europa.
I am So exited!

Reflektioner
Malin Strömberg

Det finns inget som känslan av att ha tränat :)

2011-09-16 @ 15:41:48
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0