Away

Ni vet hur det är. Varje fest man är på med goda vänner så smids det planer för allt man vill göra och uppleva. Speciellt utlandresor.
Jag har sån reslust nu så det är nästan lite galet. Kan ha något att göra med att jag snart ska åka med jobbet, men samtidigt vill jag så gärna iväg med bara en eller två-tre personer och ha tid att se och göra precis som man vill.
Och jag Vill till Prag. Det bara är så. Prag och jag är inte färdiga med varandra.
Italien är också ett drömmål. Strosa runt på vackra gamla gator och ta en tur till stranden när det önskas.
Skottland/Irland ligger också högt. Dels för det gröna, vackra landskapet och gamla slott men också för dialekterna. De är helt underbara.
Alla pratar jämt om Thailand. Och om nu Robin ska åka dit ett halvår så bannemig om inte jag kommer iväg då!
The big apple, New York, är en av få storstäder som lockar. Mest för att det är något man Bör se, men också för att det finns så otroligt mycket Att se. Egentligen vill jag uppleva hela USA. Route 66 är väl vägen tvärs igenom hela kontinenten? Would be so awesome! Kanske ska skaffa körkort först. Då kunde man ju passa på att ta en tur till Mexico också.

Ja, det finns ju fler platser jag vill uppleva, men de här var de som kom till mig nu.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0