Dagarna kommer, dagarna går. Alldeles för fort.

Onsdagen blev ganska bra. Jag gick en halvtimme tidigare från jobbet och tog mig ner till Willys där jag fick hjälp att handla mat och sånt. Sen bar det hemåt och påbörja premiärförsöket till en hemmagjord köttfärslimpa med tillhörande brunsås från scratch och färskpotatis.
Maten var helt okej, det fattades lite krydda och den hade nog stått inne i ugnen lite för länge. Såsen luktade som rövinssås men smakade mer gräddsås (o.0) Jaja, lite lingonsylt och massor med sallad var tillbehören och vi hoppas att det smakar lika gott till lunch idag.

I eftermiddag blir det ner till gymmet med Robin.

Jag tar fortfarande bara halvdag eller så i taget. Idag känns det sådär får jag säga. Men det är fortfarande morgon och jag sov inte överdrivet mycket inatt, så det kanske blir bättre.
I truely hope so.

Reflektioner
Pauline

How great is the pleasure

how sweet the delight

When kind love and music

together unite..



<3<3<3

2011-09-01 @ 15:48:26
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0