Fredag - Lördag

Som synes blev det en del filmtittande i helgen, vad som inte går fram av förra inlägget är att både del 1 och 2 av transformers avverkades också.
Fredagen började med att Robin hämtade mig på jobbet och vi åkte en sväng till Coop på torp. Matkasse efter matkasse fylldes och även en del lite mindre påsar, med klirrande innehåll fick följa med in till stan igen.
Vi hamnade på Skogslyckan där det efter en film avnjöts tacos och en kall bubblande sockerbomb eller två. Efter en film började nästa och så vidare innan det var dags att sova en stund.
Lördagsmorgonen (läs; kl 13.06) började med ostmackor och efter ett tag pausade vi hos mig så jag fick packa ihop mig innan vi tränade på mitt jobb. Energin var på sparlåga så det fick räcka med 45 minuter ungefär. Men på det följde en timmes bad i varmvattenbassängen. Så jäkla gött! Och uttröttande. Att bada är bra träning, det är det inget snack om. Jag blev så trött att jag inte orkade laga mat utan det fick bli en kebabsallad från Milano. Inte lika god som den på Pingvin, bara så ni vet! Men just då var typ allt gott, bara det var mat. =P
Som sagt blev det ett par timmars transformers och klockan blev plötsligt över elva på kvällen. Robin åkte hem och jag somnade hur gott som helst under mitt duntäcke.

Idag vaknade jag av den brutala åskknallen, men lyckades faktiskt somna om en timme eller två och nu är jag i tvättartagen. Det ska bli oerhört gott att få rena kläder och lakan.
Frågan är vad man ska hitta på under resten av dagen?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0