Intzernetz!

Äntligen är det tillbaka. 2 dagar utan nät är hur jobbigt som helst.. Fast jag fick iaf tittat på en nyinköpt film. Brad Pitt utan tröja. Mmhm. Trevligt.
Jag är på konstigt bra-humör just i detta nu. Kan ha att göra med träningen idag. Andra gången jag tränade själv på Sportlife. Fortfarande inte lika roligt, men inte alls lika farligt som i tisdags. Jag antar att det beror mycket på vilket humör som lägrat sig när jag ska dit.

Idag har jag spenderat hela långa dagen i en av Bohusgårdens konferenssalar. Det handlade om Service och bemötande i vården. Något jag inte alls vet något om sen innan, nej då. Jag sitter bara och tar emot patienter 8 timmar/dag. Som tur var hade de med några skådespelare som var riktigt roliga och nästan alla scener med överdrivna situationer har faktiskt hänt mig en eller annan gång sedan jag började jobba som läkarsekreterare.
Fast det bästa med Bohusgården är helt klart maten. En helt galen stor buffé med både sill, kallskuret, sallad, lagad mat, frukt, efterrätt, glass och plockgodis med mottot "eat 'til you die" eller nåt sånt. Och god mat var det, det är väl det som är det viktigaste. Jag undrar vad det skulle kosta att "luncha" där..

Imorgon är det fredag och sen är det helg. Ska bli fantastiskt skönt.
Taccokväll står på schemat men annars är jag fri som en fågel på grönbete.
Eller hur var det nu?

Och så måste det ju tilläggas att Sons of Anarchy har börjat sin 4:e säsong. Och det är så bra. Och Jax Teller (Charlie Hunnam) är så förbannat snygg att det gör lite ont att titta på honom. Speciellt i kortare hår!

ÅH! Man kanske skulle passa på att ta med sig några stackare och bada i en 34°C varm pool på lördag.
Vore inte helt illa pinkat!

Reflektioner
Malin Strömberg

Träningen kan absolut ha något med ditt goa humör att göra! Det värsta är ju att det funkar som knark lite grann, så jag vill träna varje dag, haha :D

2011-09-09 @ 13:25:21
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0