J'adore Paris!

Paris! Paris! Paris! Vart har du varit hela mitt liv?

Helgen har varit helt underbar, förutom de där timmarna vi faktiskt jobbade och hade möte om ämnen som alltid kommer finnas med som mötespunkter på sådana här dagar.

Jag har stått under Eiffeltornet, åkt Metro både över och under mark, smugit runt nere i Paris' katakomber där det ligger ungefär 1,7 kilometer med skelettdelar. Jag har förundrats över Notre-Dames storhet, skönhet och dess fantastiskt ljudande orgel samt ätit croissanter med brie, jumboräkor, världens godaste förrättssallad och italiensk glass + sorbet, serverad av Paris' sötaste svensk (och ja, jag fick extra mycket bara därför ^^).

Jag lovar att jag ska lägga upp bilder av ovanstående händelser och platser så snart jag kan.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0