Lsörndag

Vilken helg det blev..!
Kräftskivan hos Robins pappa i Bäckefors var hur trevlig som helst.
På lördagsmorgonen vaknade jag först kl 06 och sedan 08 då jag gick upp. Alldeles för tidigt för att vara lördag, jag vet. Efter ett par timmars velande och ångest över all marängswiss jag åt hos Åsa kvällen innan gick jag tillslut till jobbet och tränade en dryg halvtimme. Sen var det bara hem, äta nåt litet, in i duschen och göra sig iordning för avfärd.
Strax efter 16 anlände vi till stationshuset och det var bara att korka upp på en gång. Ett par timmar senare kom de sista gästerna och långbordet dukades upp på gården, grillen tändes (typ 7 gånger ^^) och frossandet kunde börja. Vi var inte så många, typ 8 pers, så maten räckte och blev över. Sedan fastnade vi utanför. Jag tror att klockan var efter 01 när vi gick in, en del däckade och en del försvann i några timmar. I slutet var det bara jag, Robin och ibland Arne som körde last man standing eller nåt. Jag förlorade vid halv 5-snåret någon gång. Gick och la mig, men sov inte mer än några minuter i taget. En omöblerad lägenhet leder ljud rätt bra. Jag lovar! När Robin gick och la sig påstod han att klockan var halv 7 och sedan är natten/morgonen/dagen en sörja. Vi gick inte upp förrän halv fyra på eftermiddagen och var då fortfarande i zombie-tillstånd. Hemåt bar det vid 18-tiden och följdes av pizza och überkass film hos Virro tills efter nio på kvällen. Då gick jag hem, åt upp min glass och dog.

Idag är jag tröttare än.. än.. Jag vet inte.
Också regnar det dessutom.
Va f..!

Min högsta önskan idag är en bra bok och min säng med tillhörande duntäcken.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0