Movienight



True Grit var inte riktigt lika bra som jag hade förväntat mig, så lite besviken blev jag. Per tyckte den var så underhållande att han somnade.. Haha. Lilla tösabiten på bilden var den som gjorde större delen av filmen och jag förstår att hon blev så prisad som hon blev när filmen kom ut. Jeff Bridges kommer alltid vara Jeff Bridges, och det är absolut inget fel på det.

3 av 5 änglavingar


Denna lilla läckerbit till karl klarade sig faktiskt ganska bra som Thor i filmen med samma namn. Lite väl förutsägbar kanske, även för mig som inte ens visste att det var en Marvel-produktion, men underhållande likväl. Natalie Portman är ju som alltid, en riktig pärla att titta på.

3 av 5 änglavingar

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0