Once you think you're done, go over it again and again.. and again.

Ja, jag var på gymmet igår. Alldeles själv. Och det var inte jätteroligt, nej.
Folk som tittar på en och sånt. Det är inte det att jag tycker det är jobbigt att visa mig genomsvett för alla vältränade nissar utan mer att jag får prestationsångest och tror att jag gör saker fel, och att de alla vet om det. Och flinar nedlåtande åt mig bakom min rygg.
Men jag måste försöka pressa mig själv att gå dit själv igen. Jag måste lära mig. Måste måste måste.

(Dumma Robin, kom hem till stan nu!)

Reflektioner
Pauline

Du är bäst!!!

Det är just att du gjorde det igår som kommer att göra att du lyckas med allt du tar dig för!



Kraaaaaaaaaaaaam

2011-09-07 @ 10:58:05
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0