Tisdag - Mardi

Igår var det tillbaka till vardagen igen och jobb hela dagen. Det är nog inte så svårt att lista ut vad samtalsämnet är på jobbet för tillfället, allt handlar om fredag-lördag-söndag-måndag. ^^
Jag fick tagit ut en del kontanter att ha med på resan igår. Dessutom lämnade jag tillbaka filmerna från helgen och fortsatte bort till Sportlife för årets hittills svettigaste träningspass med Robin. Benmusklerna var de som blev utsatta och de sista 10 minutrarna på cykeln var brutalt jobbiga. Efteråt åkte vi hem till honom och lagade mat för omväxlings skull. En supergod lasagne blev det! Bättre än min egen, helt klart. Mums!
Fick tom med mig en matlåda hem att ha till lunch idag. Nån som kan gissa var den står? Jo, i kylen givetvis..

Idag är det onsdag. Det betyder att det bara är en morgon kvar innan avfärd. Maha!
Fick ingen tvättid, men som tur är har jag en bra arbetsplats med en alldeles utmärkt tvättmaskin. ^^
Och idag ska vi skriva packlista.
Listor, listor, listor!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0