Weekendend

Så var helgen slut. Igen!
Eller ja, jag har en halvhelgdag kvar, typ. Är ledig från jobbet imorgon, men ska ändå iväg till Göteborg och dels träffa gamla arbetskamrater och sedan till Sahlgrenska och dietisten.

Igår blev det först frukost på Rådhuscaféet, lite shopping och sedan fika på Espresso House med Åsa och Per. På eftemiddagen blev jag bjuden på middag och senaste avsnittet av Sons of Anarchy hos Mattias och resten av kvällen spenderades i sängen för att avsluta boken jag påbörjat kvällen innan.

Idag var jag nere och tränade vid 12 och träffade sedan Per för en premiärmåltid på stans indiska restaurang. Det var faktiskt riktigt gott. Första gången jag åt indiskt gjord av någon som kan. ^^ Fast fråga mig inte vad jag åt, jag har ingen aning om vad det hette. Något med kyckling! Nu ikväll har vi kollat på 2 filmer (som synes här nedanför) och nu är det strax dags för natten.

Så summan av kardemumman har det varit en bra helg, men lite händelselös på kvällarna.
Tur för mig att nästa helg kommer vara fylld av spännande aktiviteter, människor och upplevelser!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0