Yestuuurday

Igår var en helt jättebra dag. Jag fick träffa min vapendragare Per igen, var alldeles för längesedan sist, och både mata honom och ge honom presenten jag hittat för ett tag sedan.
Paketet blev kanonbra och han fattade precis vad jag ville säga med den, iofs kanske inte så svårt med tanke på vad det är, men ändå. En "minns-Lena-present". Awesome.
Maten jag lagade fick toppbetyg! Och jag blev så glad! "Det bästa jag ätit på riktigt länge" sa han. Jag älskar matkomplimanger! ^^ Det blev en lugn kväll som slutade säkert 2 timmar senare än jag trott från början och det kändes jättebra.
Jag hann dessutom med att baka morotskaka till jobbet och 4 morotscupcakes av det som blev över igår. ^^

Idag är början på 5 dåliga dagar, men det känns ändå skönt att slippa dåliga dagar i Paris.
Paris! Det är bara 8 dagar kvar tills vi åker. Scheisse! Waha!

I eftermiddag är tanken att jag och Robin ska träna. Heh.
"Gympalärarn, jag har tjej-ont i magen! Får jag stå över idag?"

Näääh.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0