Recap

Helgen började med ett brak på fredagskvällen.
Eller nja, egentligen inte.. Det gick rätt segt till en början.
Jag lagade tacopaj, till firande av Mattias som fyllde tret.. tjugotvå. Slängde även ihop en morotskaka till efterrätt och det var väldigt uppskattat. Maten blev inte äten förrän vid 21-tiden och eftersom första ölen knäcktes ungefär samtidigt så gick det rätt långsamt att få upp alkoholprocenten i blodetflödet.
Efter maten gick vi över till Mattias och dit kom Hanna med mamma på släp.
Jag kan inte tänka mig att festa med min mamma. Om hon skulle se mig full så skulle jag skämmas ihjäl.. Och att se min mamma full.. Det finns bara inte. !
Anywho.
Vi hamnade tillslut på Mortens 30+. Harrys var fullt med 18-åringar så Mattias blinkade med långa fransar och vakterna på Mortens släppte in oss allihop, trots att hälften var under 30.
Men gud.
Jag längtar inte till den åldern.
Sicket pack..
Jag kanske var lite för nykter för att uppskatta både musik och publiken, men damn vad fel det var. Alltihop.
Det kan t om vara så illa att vi hade trivts bättre på Harrys 18. Men jag vet inte.
Groggarna väntade inte på sig och inom kort hade klockan blivit 02 och promillen höjts.
Hemåt bar det och efterfesten med Mattias Robin och Sofie höll i sig till 05-snåret skulle jag tro. Sen fortsatte jag och Mattias till efter kl 07 med youtubande och solresdiskussioner.

På tisdag ska vi boka resan.
BAM!
Jag ska åka.
HA!
In yo face.
;D

På lördagen gick jag upp nån gång efter 14 och dagen flöt liksom ihop till någon obestämbar massa. Den slutade i alla fall i gott Per-sällskap via skype och 9gag.
Igår städade jag lite sporadiskt och gick ner till gymmet på kvällen. Kom hem vid 22-tiden och kunde inte somna som jag brukar, så idag är jag ohyggligt trött. Tanken var träning efter jobbet idag, men vi får se på det.. Kanske bara lägger mig i kärringgrillen några minuter och tränar imorgon istället..

WWUD?


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0