Tension

Var på gymmet igår och tränade efter lite för lång tids vila.
Visserligen har min hals betett sig som ett barn på väg in i trotsåldern, men som inte riktigt är där än, så jag har inte riktigt varit pepp på att gå dit.. Men ändå.
När jag började med styrketräningen fick jag stanna mellan omgångarna och försöka gå ur mig själv. Jag var så spänd i kroppen att jag satt och darrade. Det var faktiskt lite läskigt..
Jag är fortfarande spänd, men det blev bättre efter en stund och på kvällen kändes det helt okej.
Fast jag skulle nog behöva en lång, avslappnande massage.
Tänka sig.
Jag.

Jag som får ont när man tar i bara litegrann..
Men släpper det här, så är det fan värt det.
Mu.

Kanske kan en vecka på Rhodos hjälpa också?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0