Decór

Bokhyllor! Jag längtar SÅ tills jag får en ny lägenhet att inreda. Just nu ligger fokus på de billiga 2:orna som finns på skogslyckan. Ett sovrum. Mitt kungarike för ett sovrum! Jag tycker faktiskt att jag förtjänar ett sånt efter snart 10 år i olika enrummare.
Sedan i helgen har jag funderat på vad för bokhyllor jag vill ha. De som varit hemma hos mig vet att det finns gott om både böcker och DVDer så väggutrymme behövs!
Just nu är jag faktiskt inne på att inte ha så många filmer framme, utan fokusera mer på böckerna. Lite google-bildsökande senare har jag hittat en del att fundera på.

Först var jag inne på nåt sånt här..
  
  

Men nu har jag lutat mer åt de här fina sakerna..

 

 

Den här är jag kär i, men min plånbok skulle vrida sig i plågor och självdö om jag ens funderade på att köpa den. (Typ 15 papp per bokstav)


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0