Fröken JagÄrSåTrött

Hon fick sig en släng av en annan medicin igår.

Jag satt i valet och kvalet om jag skulle träna eller åka ut till torp efter jobbet då Lotta gav mig den nya tanken att göra både ock. Wosh!
Så det gjorde jag. Tränade lite kortare än vanligt, men intensivare. Det är lustigt var mycket snabbare allt går när man tränar själv! =P Dock är det inte lika roligt.
Anyway.
Jag var duschad och klar strax innan 18 och satte mig på första bästa buss ut till torp. Där var målet nya byxor, plånka och något nytt att träna i. Efter 1½ timme åkte jag hem med ny plånbok, en träningstopp för 50 pix (istället för 200! Yay me!), en bra presentplan, en bok och inte en enda långbyxa.
Jag har fått för mig att jag ska ha fler svarta typ kostymbyxor som jag alltid hade förr men nu bara har ett par av. Det är lättare sagt än gjort att hitta något som passar vill jag lova! Usch så fel allt satt. Och för litet var det dessutom. Inte någon självförtroendehöjare där inte.
Men men, jag ger inte upp än.

När jag kom hem var det lite mat, sängkoma och Alcatraz innan jag nästan somnade ifrån mig själv vid 22-tiden.
Lite glad är jag ändå att jag gjorde allt igår. Idag ska jag tvätta och hinner inte med varken träning eller torp.
Go, go power ranger!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0