Heroma och huvudvärk

Idag började med att jag flög ur sängen. Iaf nästan.
Det var första dagen på en 4-dagars utbildning jag går på NÄL för att lära mig vårt löne- schema och flexsystem vi har på jobbet. Dels för att kunna hjälpa till där, men lite mer för att ha som merit när jag behöver söka mig vidare. För även om jag trivs oerhört på mitt jobb så försöker jag hålla i bakhuvudet att det kommer ta slut så småning om. Jag är bara vikarie.
Hm.

Nåväl. Började inte förrän nio så fick en hel timmes sovmorgon (om man inte räknar med att jag somnade ett par timmar senare än vanligt) och kursen började med att vi presenterade oss och sedan gick ut och drack te. =P
Sedan började allvaret.
Eller inte.
Det är ganska simpelt.
Eller ja..
Det känns ganska simpelt när kursledaren går igenom allt på pensionärs jag-har-aldrig-suttit-vid-en-dator-nivå.

Att jag inte kravlade ihop mig i min stol och somnade är ett under.. Jag tror faktiskt att jag missade lite där på eftermiddagen. Men jag antar att jag hört det tidigare under dagen eftersom hon envisades med att gå igenom allt, g r u n d l i g t, 3 gånger.
Och imorgon ska vi börja med en repetition, haha.

Men den här jäkla huvudvärken då? Jag förstår inte.
Nästan varje dag har jag huvudvärk, speciellt på eftermiddagen. Oftast kommer den efter lunch, men ibland ännu tidigare. Och sedan sitter den i resten av dagen..
I måndags gick det över efter träningen (läs: endorfiner) och det varade ett par timmar, men vid 22-tiden kom den tillbaka som en elefant på ett ånglok.
Amputering. Vore det lämplig lösning?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0