Oooh, Leonard's going all alpha-nerd on Sheldon's ass

Lite filmer jag sett det senaste..

Friends with benefits
En härlig komedi med Mila Kunis och Justin Timberlake. Titeln säger väl det mesta och förväntningarna var inte så höga, men den var en av de bättre komedier jag sett på länge.
4 av 5

What's your number?
Mysskrattromantik med Anna Faris som blir nojig över hur många män hon legat med utan att hitta Mr Right. En sån där lagom bra film i samma stil som Valentine's Day.
3 av 5

Source code
Jake Gyllenhaal reser tillbaka i tiden till ett 8-minutersfönster precis innan en explosion som dödar ett hundratal människor på ett tåg. Innehöll få överraskningar och jag hade förväntat mig mer. Men ändå sevärd.
2½ av 5

Black Swan
Nathalie Portman (bara där vet man att det blir bra) som nybliven huvudballerina med växande personlighetsstörning. Mörk film men mycket snygg.
4 av 5

The Big Year
Den här filmen har man sett förut, bara i annan tappning, men eventuellt med både Jack Black och Owen Wilson. Jag brukar gilla deras harmlösa komedier, men den här filmen saknade något litet för att bli värd att se en gång till. Steve Martin var ett väldigt trevligt tillskott som höjer betyget lite.
2½ av 5

Fast 5
Vin Diesel, The Rock och min egna favorit Sung Kang i samma film kan inte bli tråkigt att titta på! Det var inte den här heller, men den fick inte riktigt till Fast and the furious-känslan från de tidigare filmerna. Enligt mig var det Alldeles för lite racing som fattades den här 4:e uppföljaren.
3 av 5

Reflektioner
Malin Strömberg

Whaaat! Jag äääälskade source code och hoppade i soffan när jag såg den! Menmen, smaken är som baken :)

2012-02-10 @ 19:17:03
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0