Woosh

Sitter på bussen mot hemmabasen efter andra dagen på utbildningen. Gymmet hägrar, och det var ett tag sedan jag såg så här mycket fram emot att få sträcka ut mina lurviga på löpbandet. Okej att jag sitter mycket i receptionen på jobbet, men inte som de här två dagarna. Jisses.. Första mobilbloggen btw. Har inte funkat innan, men nu kan jag iaf skriva så då återstår bara att det går att publicera också. :P Mitt pensionärsliv nådde en kulmen igår (hoppas jag iaf!). Jag var trött att jag stängde ner redan innan åtta hemma. La mig i sängen och stenslocknade inom en kvart. Vaknade 10 min innan klockan ringde vid 7 (ännu en sovmorgon, jag gillar't!) härligt utvilad. Är vi inte framme snart?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0