Back 2 basics

Imorse trodde jag att jag vaknade i en drömvärld där jag var febrig och sjuk och drömde om mina kollegor.
Snacka om att jag haft lite ångest över att gå tillbaka till jobbet.. Inte för att jag inte gillar mitt jobb, utan mer för att jag vill ha mer semester och kanske inte tagit tillvara på den tid jag haft så som man borde. Å andra sidan, vem bestämmer hur man borde tillbringa sin semester egentligen?
Jo, jag.

Sista veckan har det iaf blivit en del träning, 4 gånger för att vara exakt. Det känns rätt bra. Igår var jag nere på kvällen efter 20 och då var det typ 3 killar till där. En stund var jag helt ensam i stora salen och det kändes så skönt. Nu när jag jobbar igen blir det träning efter jobbet, tillsammans med ungefär halva Uddevalla..

Igår funderade jag på vad jag gjort den här 2 veckor långa semestertiden..

1. Jag har myst med mamma, mormor och morfar på julafton.
2. Kalasat med vänner på juldagen.
3. Förmodligen spenderat mer tid i Robins soffa än hemma hos mig själv.
4. Firat en fantastiskt rolig nyårsafton.
5. Se punkt 3.
6. Haft en alldeles för ensam och deppig sista helg.
7. Vågat och klarat av att springa på löpbandet.

Det sista är jag så jäkla stolt över!


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0