F'låt

Jag har blivit jättedålig på att blogga.
Inte för att jag tror att mina ord på skärmen har någon större betydelse för någon annan är mig själv, men ändå.
Jag är kass.

Det händer inte så mycket i mitt liv.
Jag jobbar, tränar och lagar mat.
Sover, ser på film och ja..
I guess that's it.

I helgen var det sån där filmkoma med Robin och Mattias, vände totalt på dygnet. Verkligen totalt.
Somnade vid 7-8 och vaknade runt 16-tiden.
Jag fattar inte att jag sov inatt och vaknade bara en kvart innan klockan ringde.
Kanske beror det på träningen igår kväll?
Det är faktiskt ganska skönt att träna så att jag åker hem med 22.05-bussen, äter något litet och går och lägger mig på söndagar.
FYI..

Usch vad jag känner mig vek, blek och inte alls fab idag.
Helst vill jag stanna hemma under täcket (jag fryser här) och seriesovmysa hela dagen.
Muh.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0