Mööndajj

Än så länge känns det rätt okej här.
Jag hade lite svårt att somna igår med hjärnan på högvarv, men tillslut försvann jag in i omedvetandet.
Jag slapp den oroliga sömn jag hade hela förra veckan och det, mina vänner, var guld värt. Vaknade till och med nästan utvilad imorse!

Helgen var härlig.
I fredags kväll var jag mer död än levande efter den minimala sömn + ett träningspass efter jobbet och matinköp. Tänkte se på en film, men kom inte ens för mig att sätta på den. Jag orkade bara inte.. Så när huvudet nuddade kudden vid 22-tiden var jag out cold.
Det var som om det gått bara en sekund när telefonen ringde och Robin var strandsatt på turebronx utan orken att gå hem. Självklart fick han sovplats hos mig och det var en riktigt full och glad en som kom innanför dörren. ^^
På lördagen var det slapparrace och ett par timmar till spenderades i sovande tillstånd.

Under eftermiddagen kom Virro upp och vi skulle åka till Bäckefors med Mika som chaufför. Han bestämde sig dock för att inte svara så vi blev hämtade av Arne istället. Väl framme fick vi äta så mycket smörgåstårta att det gjorde ont och efter det var spriten framme och en riktigt trevlig och rolig kväll började.

Igår kom sötaste Kicki och hämtade 3 fördärvade själar och transporterade hem oss till duschar och kylskåp. ^^

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0