Oh sleep. Where art thou?

Jag som har sovit ohyggligt dåligt hela den här veckan, med orolig sömn som inte varit konstant någon natt, tyckte igår att det var en bra idé att krascha hos Robin efter att vi tränat, lagat mat och sett på Ciderhusreglerna i sällskap med Mika eftersom jag inte orkade åka med nattbussen runt hela stan mitt i natten.
Yeah.
Right.
Haha.

Först satt vi och tittade på fotboll/9gag.com, sedan slängdes Real Steel på. Det var en mysig film. Jag vill också ha en tam robot!

Jag har märkt att jag börjat använda orden mysig och söt väldigt ofta för att beskriva något. Undrar vad det kommer sig?

Nåväl. Efter filmen var det Criminal minds som gällde och jag somnade och vaknade hela tiden. Sista gången jag kollade på klockan var den efter 04.. Tillslut lyckades jag tydligen somna en sväng, för vips som det var var klockan 06 och det var dags att vakna. 20 minuter senare gick jag upp, borstade tänderna, skvätte lite vatten i ansiktet och gick till bussen.

Än så länge går det bra, men jag bävar för vad som komma skall. =P
Originalplanen var att träna i eftermiddag, men jag tror inte på det längre..
Lördag förmiddag har jag hört ska vara bra att träna på. ;P
Ikväll vill jag inget mer än att handla gottis och lägga mig framför tvn.
Kanske sushi också.
Mmm, sushi.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0