Playing catch-up

I lördags var det storstädning av 3e graden, flera timmar gick åt men rent blev det!
På kvällen gick jag, Mattias, Robin, Sofie, Lotta, Camilla och Lottas bror till Harrys och åt gott, pratade och drack några kalla i ett par timmar. Det var mysigt att träffa Lotta igen, det var nog i somras sist.
När det var dags att runda av tog jag och Mattias ungefär 3 kliv uppåt gatan innan vi bestämde oss för att vi var sugna på godis, så det vändes på klacken och Hemmakväll blev några kronor rikare.
Vi gick hem till mig och tittade på slutet av Mumien och sedan Mission Impossible. Den första från typ, -96. Sedan var klockan helt plötsligt snart 2. Mattias gick hem till sig och jag somnade på stört.
Idag vaknade jag alldeles för tidigt, var och misshandlade mina ben på gymmet i ett par timmar och nu hänger tvätten på tork.
Nåt konstigt är på gång i kroppen.. På vägen hem fick jag ta bussen, sen höll jag på att somna innan vi kommit till torget. Väl hemma fick jag i mig en paj och piggnade till lite, men ca en timme innan tvättiden var jag tvungen att gå och lägga mig. Helt slut i hela kroppen och när jag vaknade av larmet blev jag inte männska igen på en bra stund.
Jag hoppas verkligen jag får sova bort det, för imorgon ska jag äta middag och se på film hos Robin med Lotta, Camilla och förhoppningsvis Mattias efter jobbet!

Reflektioner
Malin Strömberg

Jag kanske kan vara det när jag skriver väldigt snabbt ;D

2012-01-26 @ 08:18:25
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0