Väl godkänd!

Idag var jag på uppföljning hos dietisten i Göteborg.
Trots att jag slarvat något ohyggligt i helgerna (vilket jag kanske inte berättade för henne i den utsträckningen) så låg jag på samma vikt som i september.
Whoop Whoop!
Det betyder att jag uppnått mitt mål som vi satte upp i september. Gissa om jag är glad! ^^
Den 25 januari är det exakt 1 år sedan jag började med pulverdieten.
Jisses vad tiden går fort.

Nu är det bara ett besök kvar till läkaren och dietisten (vilket vi ska ta på samma dag) och sen är jag klar på tjockiskliniken.
Jag räknas fortfarande som tjockis men en mycket mindre och mer hälsosam tjockis än för ett år sedan!

In my face, old me!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0