Ideal & overkligheter

På festen i fredags pratades det en del om idealkvinnan eller "den perfekta kvinnan". Då handlade det givetvis mest om egenskaper i sängkammaren, men det fick mig ändå att fundera lite på hur min idealman skulle se ut. I alla fall om jag får fantisera fritt och inte håller mig till verklighetens möjligheter. Okej, here it goes.

Min idealman ska vara längre än mig, gärna runt 1,85 så att jag kan känna mig liten ibland.
Han ska vara smal med muskler, men inte för väldefinierade sådana. Lean built, så att säga.
Han ska ha blågröna ögon och mörkt, tjockt hår som är skönt att dra fingrarna igenom.
Hans händer ska vara smala och vackra men inte små, fingrarna långa, men inte knotiga.
Hans hud ska vara mjuk och len, i en mörkare nyans än min (vilket iofs inte säger så mycket..).
Han ska raka sig och ha välvårdade fötter.

När det kommer till personlighet vill jag ha någon med glimten i ögat och ett retsamt leende som inte har långt till ett smittande skratt. Han ska älska att vara tillsammans med mina och sina vänner, men också att vara ensam med mig. Han är inte blyg utan tar för sig och får mig att göra detsamma. Han tar fram det bästa hos mig och jag lockar fram det bästa hos honom. Han ska vilja ta hand om mig på alla möjliga sätt, men har inget emot om jag vill stå för kalaset.

Ja.
Heh.
Fantasier var det ja.
Kom ihåg det Lena.

It's all in your head.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0