Mer film

Har du av någon anledning missat The Bucket List, så är den nästan ett måste vid nästa hemmamyskväll. De fantastiska Morgan Freeman och Jack Nicholson spelar två helt olika män, båda döende i cancer. Tillsammans skriver de en bucket list (thing to do before you kick the bucket, eller dör, på vanlig svenska).

Om du däremot har missat Ronal the barbarian, är det kanske inte så konstigt. Jag hade aldrig hört talas om den innan Robin hade den hemma. Den gången somnade jag, men nu har jag sett hela och jag kan säga att jag aldrig sett så mycket könshumor i en animerad film förr! De talar dessutom danska, vilket på något sätt gör det hela värre. Men den ÄR rolig om man gillar sånt (vilket jag gör ^^). Huvudkaraktären är unge Ronal, som är något så ovanligt som en liten och svag barbar. Då hela hans släkt fångas av den onde ledaren, måste Ronal ge sig ut för att befria dem innan han själv blir fångad.
Kanske inget att visa barnen, men du själv lär få dig några rungande skratt!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0