Sådärja!

Äntligen fredag och nästan hela dagen gjord. Bara en lite dryg timme kvar innan det är dags att ta sig från jobbet.

Ärligt talat har hela dagen gått ganska smärtfritt och det har varit lite att pyssla med hela tiden (thank god!). Jag har insett att jag inte räknar dagar längre. Jag tänker inte i slutet av dan att, "yes! nu är den här arbetsdagen gjord. Bara 2 kvar". Jag räknar mornar.
På morgonen när jag är på väg in till jobbet så tänker jag "gud så skönt! Bara en morgon till, sen är det helg". Det spelar ingen roll om det är måndag morgon eller fredag. Har jag sovit igenom natten, vaknat och kommit iväg till jobbet så är det down hill from there.

Är det nån mer som känner så ?


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0