Veckoslut och måndagsmorgon

Slutet på förra veckan blev helt okej faktiskt.
På fredagen jobbade jag och på kvällen var det bröllopsfest hos Johan och Emma med lite folk. Speciellt kul var att träffa Spike igen och prata lite om gamla goa tider ^^
Utgången på Harrys var kanske inte det jag tyckte bäst om, men kul att se övervåningen (som är jättefräch) och att få sträcka lite på dansbenen.
På lördagen vaknade jag lite sliten, men ändå på gott humör och träffade Misja för vårens första glass i solen. Sedan gjorde vi lite ärenden och åkte hem till oss. På kvällen gick jag och Kicki till Köket och träffade Åsa för att lyssna på lite band och ta igen förlorad Greklandstid. Det var riktigt roligt, även om jag inte drack något, och jag förstår varför hon har roligt i skolan. Stackars födelsedagspojk.. ^^
Igår var det söndag och dags för att äntligen ta igen lite förlorad träningstid. Misja hängde på och blev pushad av yours truly igen. Jag passade på att lägga mig i grillen ett par minuter och efteråt satt vi i bastun tills all ork hade runnit ut genom porerna. Jag har nog aldrig varit så komplett utmattad efter gymmet. Jisses.
Mådde inte riktigt bra heller och hade inte för allt guld i världen orkat gå till tureborg. Men väl hemma så lagade jag kyckling och ris och vi satte oss framför tvn med Eddie Murphy, Gabriel Iglesias och Jeff Dunham med kladdkaka, grädde, glass, bullar och givetvis dagen till ära, våfflor.
När Misja åkte till Skogslyckan var jag så mätt att jag mådde illa. Men magen fick mycket skrattövningar och det var en välbehövlig dag i hjärtesällskap.

Jag måste ha legat lite för länge i solariet igår för när jag skulle gå och lägga mig mådde jag fortfarande lite sådär och jag var väldigt varm samtidigt som jag frös.
Idag vaknade jag med huvudvärk och lite frossa. I duschen fick jag sänka värmen mer än vanligt och en halvtimme in på arbetsdagen tog jag 2 alvedon.
Jag mår fortfarande inte bra.
Blä.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0