Wierd- & loveliness

Inatt vaknade jag av att jag höll på att svettas ihjäl.
Täcket var helt pisseblött.
Efter att jag varit upp på toa så fick jag vända på täcket..
Vad hände där liksom?

Måste ha haft en febertopp eller nåt..

Idag känner jag mig lite kall och varm om vartannat.
Huvudvärken sparkade igång innan jag kommit utanför dörren där hemma men eftersom det ska bli soligt och fint idag med åkte klänningen på och träningsväskan lämnades hemma. 2 dar i rad får nog räcka. En vilodag kan vara behövligt!

--------------------------

Nyss fick jag höra av en patient att det var roligt att jag var så bra på mitt jobb eftersom jag bryr mig och går det lilla extra steget för att hjälpa.


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0