Hallå!

Idag ska jag inte vara på pisshumör hade jag tänkt..

För igår var skit, hela förmiddagen. Efter lunch började det ordna upp sig och när jag slutade jobbet kändes det helt okej.
Robin kom en kvart eller så sent och hämtade upp mig så jag fick storhandla massa mumsig mat på Willys. Sen åkte vi hem till mig och fixade bakpotatis med ägg, sallad, bröd och räksallad. Hur gott som helst. Efterrätten bestod av vaniljsglass och nougatsås. Syndigt gott, för den som inte smakat. ^^ Vi tittade på säsongsavslutningen av Cougar Town (mysserie!) och senaste Game of Thrones. Bra, bra grejor!

Fick dessutom ett lägenhetserbjudande i posten igår. Så jag ska kolla på en 2:a på Östanvindsvägen i eftermiddag. Den kostar typ 290 kr mer i månaden är min etta gör, och är 15 kvadrat större.
Jag håller tummarna!

Imorgon är min första lediga fredag. Då ska jag till AF och sedan till frisören.
Helgen då?
Who the F knows?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0