Joråsåatteh

Chefen erbjöd mig officiellt tjänsten på 75% idag.
Eller rättare sagt sa han på lunchen; "Du har väl förstått att tjänsten är din om du vill ha den? Det är bara att säga ja eller nej."

Ööh.
Våran chef är så... ochefig.
(Och jag hittar på nya ord.)

Nåja. Jag sa varken bu eller bä.
Sedan hade vi veckomöte med hela arbetslaget och Matilda frågade mig om jag skulle ta den. Då sa jag inte heller något. (Måste erkänna att det kändes lite lite bra att se allas frågande miner och kunna hålla dem på halster lite till.. Evil me.)

Men grejen är samtidigt att jag verkligen inte vet vad jag vill.
Ta jobbet måste jag nog göra i vilket fall.. Jag vill absolut inte jobba i Ggb igen, och här finns inga andra jobb, så där blev valmöjligheterna helt plötsligt noll. Men att ta bort 25% av min lön är inte snällt. Verkligen inte. 4000 kr mindre i månaden. Whoop whoop...

Planen var ju att spara ihop pengar mellan mina alla resor (som hittills blivit = noll).
Det kommer ju inte alls gå nu.

M..... F.....

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0