Splittrat

Jag sitter ensam hemma och lyssnar på the Eels.
Varför i hela världen har jag inte gjort det tidigare? De är underbara.
 
Igår var en lång dag. Först var nästan hela familjen här och kalasade mig eftersom jag fyller år imorgon. Det var supermysigt. Vi var 18 personer ett tag.Trångt men underbart.
Alla utom åkte hem vid 18-tiden utom Daniel som stannade kvar en stund till. Sen fick jag blixtgöra iordning mig inför kvällens firande av Pillis.
Min vapendragare Kicki och jag tog bussen till Tureborg och anlände nästan först av alla. Men folk droppade in i klungor och det blev en jättekul och blöt kväll. Taxin avgick vid halv fem tror jag (?) ^^
 
Idag vaknade jag alldeles för tidigt och alldeles för ensam.
Idag är det fars dag.
Igår fick jag inspelningen från min pappas begravningsceremoni av mamma.
Jag tittade på den förut och började gråta. Fattar inte hur jag ska kunna lyssna på den.. Men det är nog inget denna dagen bör innehålla. Samtidigt som jag verkligen vill höra alla tal och så som hölls. Men jag får ont i magen redan nu.
 
Och så fyller jag år imorgon.
Whoop whoop.
Kan inte riktigt mana fram den förväntansfulla och lyckliga känslan idag.
Nåja. Det får väl vara så. Imorgon är en ny dag.
 
Jamen se där, det är söndag idag.
Det sa ju en del.
Också.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0