Spontankvällar när de är som bäst

I fredags skulle jag och Misja ta en after work runt 19.
Vi + Simon möttes på Kerstin på torget där sedan Tommy, Joel och Sandra slöt upp. Det var en riktigt trevlig afton och trots att jag var rejält trött efter jobbet så piggnade jag till efter andra glaset. Klockan gick väldigt fort och stod snart på halv tolv. Då var det bara jag, Misja, Simon och Sandra kvar och vi bestämde oss för att gå ner till Kullgrens. Där möttes vi av en härlig syn i form av Pillis, André, Spike och Pontus. Lycka, kramar och shots flödade ner i våra stupar. Happy hour och halva priset gjorde sitt när det bestämdes att efterfest hos Spike var en utomordentlig idé.
Oj, vad jag för detta fick lida när törst ackompanjerad av huvudvärk väckte mig på lördagsmorgonen!
 
But now, it's all in the past, baby.
It's all in the past.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0