The 90's show

Jag har ju glömt att uppdatera om min födelsedags/inflyttnings/90-talsfest.
 
Det var så otroligt roligt. Superlyckat, enligt min mening!
Jag var snyggast i kommun. Såg ut mer eller mindre som en bitch. Du vet, hon som gick bakom skolan för att smygröka och var ascool. ^^
Jag hade fixat plancher på diverse 90-talsband, tefats-godis, patroner och sura tungor. Ett 90-tals film/musik-quiz var också ihopsatt och det var faktiskt riktigt roligt. 2 lag fick göra olika djurljud för att få svara på frågorna. Lag 2 vann med 1 poäng men det var en jämn kamp! Sedan kördes 90-talshitsen på hög nivå och festen var igång. Alla verkade ha roligt och vara i samma stämning, och alla hade tänkt åtminstone lite på temat vilket jag tyckte var extra kul. Det var ett roligt tema som absolut kan göras igen!
Dagen efter såg det ut som ett mindre bombnedslag skett här, men det var det värt.
Alla gånger.
 
Mor och son.
Likheten är slående!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0