Moi betyder hej på finska

Igår fick jag en trevlig kommentar på jobbet när jag satt i kassan. Det händer lite sporadiskt det där med kassaarbete just nu, då vi har en nyare tjej här än jag och jag har fått lite andra arbetsuppgifter, vilket jag tycker är skönt.
I alla fall. När jag satt där igår så kom en av mina "stammisar" och sa att hon hade saknat mig!
Jag vet inte om det beror på att jag är bäst eller att min kollega inte är lika... trevlig.. som jag oftast är. None the less, det var trevligt att höra.
 
Igår kom de och hämtade mina gamla soffor och ett litet soffbord. Äntligen kan jag komma åt pianot!
Började på ett tavelprojekt att ha på väggen över pianot i förrgår och igår blev det klart. Så fint! Den som hälsar på mig får se! ^^
 
Fick upp ett par saker till på väggarna och det börjar nästan bli klart i vardagsrummet. Behöver nog bara en ny tavla till långväggen och sen är det klart. Lånade borr av Robin för att få upp en spegel också, men den var inte bra nog (misstänker att det är betong) så den får vänta på att bästebror kan hjälpa mig nån dag.
 
Det största som återstår nu är tavlan jag vill ha i mitt sovrum.. Den är 150 x 100 cm och kostar 2268 kr. Utan frakt. *gulp*
Men jag har tittat på denna skönhet så länge och jag måste nästan. Jag måste nog.. Kanske.
 
Jag skulle vilja ha en tavla med ett kort på mitt eget öga också. Hade inte det varit fräckt? Det kanske är den som ska hänga i vardagsrummet..

Reflektioner
Pauline

Fiiina tavlan du vill ha då! =)

Fan jag måste få mig en långhelg så jag kan komma o hälsa på dig nu ju! =)

Saknar dig.
Puss & Kram

2012-09-06 @ 17:00:31
URL: http://paulinepousars.blogg.se

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0