Anti-lycka

Hur bra är det, när man läser ett mailutskick som går till alla nuvarande arbetskamrater med information inför de kommande samverkansdagarna, där det bl a står att "1/4 går Lena över till Skogslyckan", och allt jag känner är skit.
Jag vill svara på mailet och skriva att han ska fasiken ta bort det där om Skogslyckan. För det första har de inte hört av sig till mig, jag har inga papper påskrivna och dessutom så vill jag inte börja jobba där.
Ögonen svider till av begynnande tårar, näsborrarna vidgas lätt och jag har en stor klump i bröstet, eller kanske mer en ballong innanför bröstbenet som sväller och vill sprängas.
 
Hur fan ska jag fixa det här..

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0