Lämpligheter

Ett par timmar efter föregående inlägg bestämde jag och Misja att fira hennes födelsedag med att ta en kall på Butlers. Vi spenderade ett par timmar där i varandras goa sällskap och sedan åkte jag hem och sov.
 
Resten av föregående arbetsvecka flöt på fint. Det hände inte så mycket. Jobbade som sagt på fredagen, övertidsersättning och fick gå hem vid 12. Kan det bli bättre?
Ja, det kunde det! På kvällen kom Kim upp på en planerad filmkväll. Vi (jag) lagade lasagne och satt och pratade,  lyssnade på musik, spelade musik, skapade lite musik, tittade på youtubeklipp och lät klockan flyga iväg så mycket att dagen ljusnade. Den enda film vi tillslut satte på startade vid halv nio på morgonen och jag tror vi båda sov när den var slut. Han gick iväg på rep med bandet när klockan var halv 11 och då, efter bara 28-29 timmar i mer eller mindre vaket tillstånd, gick jag och la mig i min säng.
Där stannade jag till kl 17 då det var dags att äta. Efter lätt övervägande kom jag fram till att det var bra att aktivera sig, så jag åkte med Kicki, Johan och Sofie till Zlet och Ylva på hovhult. Där fanns även Johan och Emma. Det blev en riktigt trevlig afton med mängder av minnen, prat och skratt.
Klockan halv tre ungefär, efter en lagom lång promenad, var jag hemma igen och stenslocknade.. Bara för att vakna kl 08 på söndagsmorgonen. Dagen spenderades med Åsa och på kvällningen TV:n.
Lyckades pricka in två bra filmer dessutom.
Seven psychopaths, med Woody Harrelson, Colin Farrel och Christopher Walken.
Samt This must be the place, med Sean Penn som en underbar gammal, drogskadad rockstjärna. Tänk dagens Ozzy som gay. Typ. Så härlig!
 
Idag ringde Chrille och på torsdag ska jag få träffa min nya brorson!
Imorgon blir det träning för första gången på vad som känns som ett århundrade och på onsdag kommer jag förmodligen gå till Köket och se K. spela.
Fredagskvällen blir det ytterligare en spelning med dem, fast då på Mortens och förmodligen innefattande alkohol. ^^

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0