Mashup

Inatt har jag drömt för första gången på evigheter.. Min dröm var lättydd eftersom den bestod av en blandning av gårdagens händelser.Jag drömde att jag var på en akustisk konsert, på ett ställe i storlek med Köket. Det var ett par artister som uppträdde efter varandra och näst sist ut var K med endast en gitarr i famnen som komp.Han sjöng några låtar sittande på en barstol och jag var trollbunden. Vid fjärde låten ställde han sig upp och började spelande gå av scenen och ut i publiken. Jag satt med ryggen mot baren och såg hur han närmade sig, med blicken på mig samtidigt som han sjöng en vacker och hoppfull melodi.Till sist stod han framför mig, sjöng med min blick fastlåst i sin och det var som om vi var de enda i lokalen. Jag visste att han sjöng bara för mig.Mina kinder hettade klädsamt men trots att jag försökte kunde jag inte titta ner mer än i några hundradels sekunder, hans blick var magnetisk.En känsla av pirrighet, nyfikenhet, lycka och attraktion infann sig i min kropp och jag bara visste att honom ska jag ha. Och han ska ha mig.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0