Meatballday!

I lördags hade jag och Åsa en lightversion av en meatballday. Vi började med att åka ut till torp och shoppa. Jag hade inte tänkt köpa något större, vilket såklart innebar att jag handlade mer än Åsa gjorde. Efter 3,5 timmars shopping lämnade hon av mig hemma så vi fick vilat upp oss inför kvällens spelning på Köket. Denna gång var det Void som skulle få äran att underhålla oss.
Vid sjutiden åkte jag således upp till turebronx med en flaska rött (ja, du läste rätt!) och snart kom Pillis för att göra oss sällskap. Tjat och prat och ett par glas senare traskade vi tre neråt stan. Framme på Köket var väl atmosfären rätt lam, men vi gjorde det bästa av situationen och så snart Void började spela blev stämningen högre och gladare!
Natten fortsatte i glada vänners lag och det blev både lakrits- och hotshots. När klockan närmade sig två gick Åsa och Pillsan till tureborg och jag slöt upp med Sandra, Lisa och bandet för ett par timmars efterfest med öl (jag vet! what's wrong with me, right? Kan dock till skillnad från vinet, inte påstå att ölen var god) och 90-talsallsång.
(Jag antar att) eftersom K inte var med så fick jag faktiskt kommit mig hem och sov mellan 6-12 på morgonen. Sällan har jag varit så utmattad på en söndag. Totalt orkeslös!

Nu är det måndag morgon och bussen jag alltid åker till jobbet bestämde sig för att jag skulle bli sen till jobbet och dök aldrig upp. Den buss jag sitter på as we speak är dessutom 5 minuter sen.
Det här börjar så bra..

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0