Suckysuckday

Igår var det somsagt måndag. Och den fortsatte i samma spår son den började. Allt gick fel på jobbet, jag tappade saker. Både ting och tankar. Tillslut utbrast-sjöng jag i ren frustration "it's a beautiful day!" U2-style för att riktigt känna ironin i det hela. När jag gick lite tidigare från jobbet för att hinna med en tidigare buss, så var den givetvis inställd och jag fick ta samma buss som jag brukar åka med, bara det att denna var smått överfull. Väl hemma satte jag först på U2-låten och vred upp volymen för att sedan gå över till Rammstein. De tyska grabbarna hjälpte mig att storstäda och rensa lite i mina hyllor. Efter det var det några små missöden som att dörren stängde sig på mig i sophuset och liknande, men det gick ändå relativt smärtfritt och jag var på lättare humör resten av dagen.

Nu ska vi se vad tisdagen har att erbjuda.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0