Wanted

Jag har nog aldrig (yrkesmässigt) känt mig så eftertraktad som igår.
 
VI hade ett efterlängtat receptionsmöte med chefen på eftermiddagen. Mycket välbehövligt eftersom vi istället för läkarsekreterare på 200% endast haft c:a 130% sedan årsskiftet, och det känns kan jag lova!
Då bestämde chefen iaf att min tjänst skulle ökas till 100% fram tills den går ut 31/3 (booyah!) och vi la även upp ett receptionsschema som innebär att jag inte behöver sitta i kassan hela dagarna, vilket ska bli väldigt skönt..
 
1½ timme senare ringde chefen på Skogslyckans VC och frågade om jag var redo att börja arbeta fredagar igen. Hah! Näää, sa jag då, med en mycket trevlig känsla i magen. Jag kommer sakna sekreteraren jag arbetade med, men resten spelar ingen roll och arbetsförhållandena kan de bara stoppa någonstans där solen aldrig skiner. Detta kan man givetvis inte säga, utan vi ska så klart höras när min anställning på sjukgymnastiken går ut.
 
Så från och med nästa vecka kommer jag jobba mån-tors 07.20-16.00 och sluta 14-14.30 på fredagar.
Sweheheetness!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0