Woho/Noho

Den här dagen har gått SÅ bra, med tanke på att jag i princip vaknade med en svordom när klockan ringde imorse. Slutade halv tre och tog bussen hem. Allt gick bra tills jag åkte från kampenhof. Då höll jag på att somna på bussen. Sedan kom humöret. Och huvudvärken. Kan ha varit i omvänd ordning också.
Nu är jag så utmattad och trött att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Jag halvligger i soffan och huvudet bultar som ett stenbrott. Jag hade massor med planer för vad jag skulle göra efter jobbet idag, men jag orkar inte.
 
On a good note ska jag jobba 2 fredagsförmiddagar på rosenhäll nu, sen får vi se, kanske kanske kan det bli heltid de sista månaderna.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0