Muh & fotaj

Idag har vi en blödig dag. Jag får tårar i ögonen som jag får kämpa bort hela tiden. Jäkla skit. De här 3 timmarna som är kvar känns som ett stundande maratonlopp.
 
I lördags hjälpte jag Spike att flytta. Det var 6 trappor upp och ner, sen upp till vinden ytterligare 4 trappor. Igår började mina fotleder gnälla. Idag är de ännu värre. Det känns som om benen gnider emot varandra där inne, utan någon dämpning mellan. Ben mot ben bara, typ. Sjukt obehagligt och gör rätt ont. Speciellt när jag sitter här och skriver med fötterna stilla på golvet. Det bara pulserar i dem. Molar och värker. En ipren och 2 alvedon har inte hjälpt ett dugg. Jag ska åka ner till apoteket sedan (måste ändå ha lite annat där) och köpa smärtstillande gel.
Nu tåras det igen.
Och så är det måndag på det!
 
Jag vill gå hem.
Nu.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0