Matglädje

Denna veckan har varit full av inspiration till matlagning! Helt underbart roligt.
I måndags gjorde jag ugnsbakade kycklingfiléer, fyllda med en röra gjord på soltorkade tomater, fetaost och creme fraiche och inlindade i bacon. Till det en sallad och matvete. Jättegott!
I tisdags blev det tacopaj med alla dess tillbehör + min allra första guacamole! Hur gott som helst att dippa nachos i.
Igår gjorde jag köttfärslimpa och fyllde den med fetaost och soltorkade tomater. Till den kokades och mosades potatis så det blev ett härligt krämigt och klumpigt potatismos. Givetvis tillkom en sallad också!

Jag hoppas det här fortsätter, det är sjukt kul att laga mat just nu.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0