There's no End to the possibilities!

Tisdag alltså.
Gött.

Den här veckan är full med aktiviteter. Lustigt nog är helgen helt oplanerad..

Ikväll spelar K och Void på museet och det är tänkt lite fest efteråt. På onsdag har jag planerat flex på morgonen :P Sen går tåget till Stockholm 17.05. Jag är framme vid 22 och överväger att ta en taxi till hotellet eftersom jag inte har någon aning om hur jag tar mig nånstans. Torsdagen förväntar jag mig kommer börja med en riktigt fin hotellfrukost och sen är det kurs till 16.30 varpå det bär hemåt igen. Och på fredag är jag som sagt ledig.

Helgen som var hann jag med fika/filmkväll med Kim på fredagen och i lördags ignorerade jag och Misja medvetet melodifestivalen med en flaska vin. Dagen efter storstädade jag och igår var tvättstugan igång, så nu har jag både rent hem och rena kläder.
How lovely that is.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0