Amputation var ett lockande alternativ inatt

Fyttirackarns vad ont i magen jag hade. Det måste vara den här spiralen som jäklas med min livmoder. Jag trodde faktiskt att jag visste vad mensvärk var, men icke! Har aldrig haft så ont att jag vaknat tidigare. 2 Alvedon räckte inte nånstans, fick ta en Ipren och lägga mig på mage för att kramperna skulle lätta lite (jag avskyr att ligga på magen när jag ska sova). Tillslut verkade tabletterna och jag somnade om efter nån timme..
Ikväll ska jag ta samma mediciner precis innan jag går och lägger mig. För säkerhets skull..

Reflektioner
Zith

Gått och skaffat dig spiral?
Ja, den känns en del, men det blir bättre efter ett tag :) (har haft (koppar) i 5år och precis bytt ut till en ny :) )

2013-10-22 @ 21:39:14

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0