Men alltså.. va?

Jag halvligger i min säng med datorn i knät, klockan är kvart i tolv och jag borde sova för längesedan. Speciellt då jag sovit dåligt 2 nätter i rad och idag vaknade jag 20 min innan klockan skulle ringa. Jag sitter aldrig med datorn i sovrummet, har bara hänt om jag varit riktigt riktigt sjuk tidigare.
Jag kunde för mitt liv inte somna ikväll. Min hjärna är på högvarv och en slags ångestkänsla har krupit sig över mig sakta men säkert under kvällen.
Körlektionen gick väl sådär. Sämre än jag förväntat mig faktiskt, så det spär väl på. Jag blev väldigt stressad när jag körde och det verkar inte vilja släppa. Nu ska jag jobba sent imorgon och på torsdag är det nästa lektion direkt efter jag slutat. Hur ska detta gå egentligen?
Sen är det allt det här med jobbet. Vad vill jag, vad ska jag egentligen göra? Är det värt det, att riva upp och stå i när jag får ångest bara av att tänka på det? Eller är det just då jag verkligen borde ta tag i hela situationen.. 
Åh, jag vill bara stänga av.
Och sova.
Gudars, vad jag vill sova.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0